7 Eylül 2011 Çarşamba

You are my mind.

Ben sevdim mi tam severim bayım ve tam sevemediğim zaman, yarım yarım, herkesi severim. Herkesi sevmek ne demektir bilir misiniz bayım? Canının 'herkes' tarafından yakılması demektir. Yaşım büyüdükçe kalbim küçülüyor, bu dünyanın yükü altında eziliyor bayım. Gözlerim doluyor, yaşlarımı akıtamıyorum, sanırım içime kaçıyorlar. Ve inerken kalbimi sızlatıyorlar. Breathe No More! Daha fazla nefes alamıyorum bayım, boğuluyorum. Yine kaçtım ve kaçıyorum. Hayatımı oturtamıyorum, ne istediğimi bilemiyorum bayım. Ve ne istediğini bilememek çok acı. Bugün birini size benzettim ve titredim bayım, çok titredim. Aşktan değil, nefretten. Ona nasıl baktığımı bilemiyorum. Aynaya gittiğimde kendimden korktum bayım. Gözlerimde bir silüetiniz olduğu zaman ürperiyorum. Elimde değil. Sizden nefret ediyorum bayım. Ve sevemeyen kalbimden. Yarım seven kalbimden. Bu çok acı ve siz bilemezsiniz. Benim küçük yüreğim için çok fazla bu acı. Mutlu olamıyorum bayım, bir el atıverseniz? Güldünüz değil mi? Siz el atmayın, yıktığınız bu şehri bir daha kuramazsınız. Zaten kurulan yeni şehir asla o eski şehir olamaz bayım.


04.25

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder